Услови коришћења

Начин плаћања

Плаћање производа на нашој интернет продавници је могуће извршити на један од следећих начина: платним картицама – ВИСА, Маестро или МастерЦард које подржавају плаћање преко интернета. Плаћање картицама је реализовано у сарадњи са АллСецуре доо и УниЦредит банком и обавља се на безбедан и сертификован начин преко АллСецуре Паyмет Гатеwаy-а, једноставним уносом података са платне картице.

Након што се унесу подаци о картици и потврди плаћање, банка ауторизује трансакцију и тиме је поруџбина одобрена и улази у даљи процес припреме за испоруку. Износ ће бити резервисан на Вашој картици (рачуну) и неће Вам бити расположив за другу намену.

Транскација ће бити комплетирана и износ скинут са вашег рачуна по Вашем завршетку уноса података ради плаћања на интернет продавници.

Проверите код банке која је картицу издала да ли Ваша картица подржава плаћање преко интернета.

Заштита података приликом плаћања

Алфа БК Универзитет стара се о Вашим подацима о личности у складу са Законом. Пристанком плаћања услуга које пружа Универзитет, дајете сагласност за прикупљање података о личности. Искључиво запослени Алфа БК Универзитета врше обраду Ваших података о личности са овлашћењем на обраду истих. У било ком тренутку можете се обратити Алфа БК Универзитету захтевом за опозив свог пристанка на обраду Ваших података о личности.

Приликом уношења података о платној картици, поверљиве информације се преносе путем јавне мреже у заштићеној (криптованој) форми употребом ССЛ протокола, применом најсавременијих метода токенизације осетљивих података, и у складу са ПЦИ-ДСС стандардима. Нити једног тренутка подаци о платној картици нису доступни трговцу.

3Д Сецуре заштита за све трговце и купце – АллСецуре Паyмент Гатеwаy користи највише глобалне стандарде заштите и приватности података. Сви трговци који користе АллСецуре Паyмент Гатеwаy су аутоматски укључени у 3Д-Сецуре заштиту, чиме се купцима гарантује безбедност куповине. Бројеви платних картица купаца се не чувају на систему трговца, а сами упис се штити ССЛ енкрипцијом података.

ПЦИ ДСС Стандарди – АллСецуре Паyмент Гатеwаy се константно усаглашава са свим захтевима картичарских организација у циљу повећања нивоа безбедности трговаца и купаца. Од 2005 године до данас, без прекида, систем је сертификован као ПЦИ-ДСС Левел 1 што представља највиши стандард у индустрији. ПЦИ Дата Сецуритy Стандард (ПЦИ-ДСС) је норма која дефинише неопходне мере безбедности при обради, чувању и преношењу осетљивих картичарских података. ПЦИ Стандардима се штите осетљиви подаци о кориснику картице током целог процеса плаћања: од момента уноса података на продајном месту трговца, током комуникација између трговца и релевантних банака и картичарских организација, као и касније чување тих података.

Повраћај средстава

У случају повраћаја средстава купцу који је предходно платио неком од платних картица, делимично или у целости, а без обзира на разлог враћања, тај повраћај се врши искључиво преко исте ВИСА, Маестро или МастерЦард картице која је кориштена за плаћање. Ово значи да ће наша банка на наш захтев обавити повраћај средстава на рачун корисника картице.

Изјава о конверзији плаћања

Сва плаћања биће извршена у локалној валути Републике Србије – динар (РСД). За информативни приказ цена у другим валутама користи се средњи курс Народне Банке Србије. Износ за који ће бити задужена Ваша платна картица биће изражен у Вашој локалној валути кроз конверзију у исту по курсу који користе картичарске организације, а који нама у тренутку трансакције не може бити познат. Као резултат ове конверзије постоји могућност незнатне разлике од оригиналне цене наведене на нашем сајту.

Достава робе односно услуга и евентуална ограничења

Роба, односно услуге достављају се, односно пружају се по извршеном плаћању од стране купца, односно корисника услуга.

Испорука, односно пружање услуга врше се у складу са закљученим уговором, а на све оно што није регулисано уговором било у погледу испоруке робе или у погледу пружања услуга примениће се одговарајуће одредбе Закона о облигационим односима, Закона о заштити потрошача и других општих аката.

Рок за доставу, односно пружање услуге уређује се уговором. Уколико рок није уговорен роба се доставља, односно услуге се пружају у примереном року. Услуге које се по својој природи пружају на захтев корисника, пружају се у примереном року по поднетом захтеву.

Евентуална ограничења у испоруци робе, односно пружању услуга могу је јавити услед околности које пружалац није могао да предвиди нити отклони. По њиховом престанку, поступак испоруке, односно пружања услуга започиње, односно наставља се уколико је поступак испоруке, односно пружања услуга већ започео.

Радно време пружаоца услуга је радним данима од 08 до 16 часова.

Хвала на разумевању.

Поступак рекламације

Потрошач, купац, студент или друго лице (у даљем тексту: Потрошач) које купује робу односно услуге Алфа БК Универзитета (у даљем тексту: Универзитет) може да изјави рекламацију ради остваривања својих права у складу са законом, као и због погрешно обрачунате цене и других недостатака.

Универзитет је дужан да прими изјављену рекламацију. Потрошач може да изјави рекламацију усмено на месту где су роба или услуге купљене или на другом месту које је одређено за пријем рекламација, телефоном, писаним путем, електронским путем или на трајном носачу записа, уз доставу рачуна на увид или другог доказа о куповини (копија рачуна, слип и сл.).

Универзитет је дужан да води евиденцију примљених рекламација и да је чува најмање две године од дана подношења рекламација потрошача. Приликом обраде података о личности потрошача, Универзитет поступа у складу са прописима којима се уређује заштита података о личности.

Универзитет је дужан да потрошачу без одлагања изда писану потврду или електронским путем потврди пријем рекламације, односно саопшти број под којим је заведена његова рекламација у евиденцији примљених рекламација.

Евиденција о примљеним рекламацијама води се у облику укоричене књиге или у електронском облику и садржи нарочито име и презиме подносиоца и датум пријема рекламације, податке о роби, односно услугама, кратком опису несаобразности и захтеву из рекламације, датуму издавања потврде о пријему рекламације, одлуци о одговору потрошачу, датуму достављања те одлуке, уговореном примереном року за решавање на који се сагласио потрошач, начину и датуму решавања рекламације, као и информације о продужавању рока за решавање рекламације.

Универзитет је дужан да без одлагања, а најкасније у року од осам дана од дана пријема рекламације, писаним или електронским путем одговори потрошачу на изјављену рекламацију. Одговор на рекламацију потрошача мора да садржи одлуку да ли прихвата рекламацију, образложење ако не прихвата рекламацију, изјашњење о захтеву потрошача о начину решавања и конкретан предлог у ком року ће и како решити рекламацију уколико је прихвата. Рок за решавање рекламације не може да буде дужи од 15 дана од дана подношења рекламације.

Универзитет је дужан да поступи у складу са одлуком и предлогом за решавање рекламације, уколико је добио претходну сагласност потрошача. Рок за решавање рекламације прекида се када потрошач прими одговор и почиње да тече изнова када Универзитет прими изјашњење потрошача. Потрошач је дужан да се изјасни на одговор најкасније у року од три дана од дана пријема одговора. Уколико се потрошач у прописаном року не изјасни, сматраће се да није сагласан са предлогом.

Уколико Универзитет из објективних разлога није у могућности да удовољи захтеву потрошача у прописаном року, дужан је да о продужавању рока за решавање рекламације обавести потрошача и наведе рок у коме ће је решити, као и да добије његову сагласност, што је у обавези да евидентира у евиденцији примљених рекламација. Продужавање рока за решавање рекламација могуће је само једном.

Уколико Универзитет одбије рекламацију, дужан је да потрошача обавести о могућности решавања спора вансудским путем и о надлежним телима за вансудско решавање потрошачких спорова.

Политика приватности

Интернет продајно место, у оквриу интернет странице хттпс://бкwебсхоп.рс/ власништво је Алфа БК Универзитета. Као регистровани посетилац на сајту Алфа БК Универзитета можете прегледати понуду без обавезе да купите услугу. Наше услуге састоје се у могућности плаћаћа школарине и трошкова посебних услуга које Алфа БК Универзитет пружа у складу са законом и општим актима, актима Универзитета и закљученим уговорима и ограничене су искључиво на обављање делатности високог образовања.

Алфа БК Универзитет задржава право да ову Политику приватности измени у свако доба и да тако измењен текст постане важећи одмах по објави истог на интернет страници.

Наставак Вашег коришћења Wеб сајта након измена, подразумева да прихватате све услове тако измењене Политике приватности. Стога саветујемо кориснике да периодично поново детаљно прочитају информације садржане у Политици приватности, како би били информисани о евентуалним променама.